BC Hospitality Group

valgte ipvision…

…fordi de ville betjene gæsterne mere effektivt, økonomisk og miljørigtigt

BC Hospitality Group har valgt en løsning med avancerede hostede PBX systemer og komplekst MPLS-netværk fra os siden 2009. Desuden står vi for netdriften inkl. Wi-Fi hos BC Hospitality Group.

Løsningen servicerer 1.584 hotelværelser, 162 møde- og konferencelokaler og ca. 200.000 m2 konference- og møde- og eventfaciliteter med plads til over 30.000 personer med telefoni, internet og Wi-Fi.

Det unikke set-up er bygget op til at kunne ændres og skaleres meget hurtigt.

De fire nøglekompontenter

2583~|ipv-icons~|recycle~|

Netdrift

Drift af MPLS-netværk til 24/7/365 internet, telefoni og Wi-Fi til gæster, udstillere og medarbejdere.
2583~|ipv-icons~|omstilling~|

Hosted PBX

til håndtering af al telefoni virtualiseret i vores redundante hostingcentre

2583~|ipv-icons~|headset~|

Callcenter

Omstillingsservices til effektiv gæstebetjening i reception/callcenter

2583~|ipv-icons~|settings~|

Integration

Telefoni integreret med booking, medarbejderkalendre og reception

Høj tilpasningsevne og skalerbarhed

BC Hospitality Groups gæster og medarbejdere er 100% afhængige af, at telefoni og internet kører 24/7 – 365 dage om året. Husning af store kongresser, udstillinger og messer stiller desuden krav om nem tilpasning og høj skalerbarhed af en løsning.

Da BC Hospitality Group valgte ipvision, var der både økonomiske, driftsmæssige og miljømæssige fordele at hente med en avanceret hosted PBX platform og et fuld integreret MPLS netværk.

ipvision leverer et yderst komplekst fibernetværk, der forbinder alle forretningsenheder og leverer internetadgang til BC Hospitalitys Groups mange tusinde årlige gæster. Netværket er desuden designet, så BC Hospitality Group kan være Internet Service Provider og tilbyde lynhurtige interne internetforbindelser og stabil og driftssikker telefoni til deres messeudstillere.

Traditionelle store strømslugende hotel PBX-anlæg benyttes ikke af BC Hospitality Group.

Som en af de første teleselskaber i verden udviklede vi i 2009 en avanceret hosted hotel PBX-platform til Crowne Plaza Copenhagen Towers, der bidrog til grønnere og mere bæredygtig hoteltelefoni. Idag er telefonien over alt i BC Hospitality Group virtualiseret i vores redundante hostingcentre.

Endelig er telefonien integreret med gruppens bookingsystemer og medarbejdernes kalender. Integrationen er sammen med nyudviklede omstillingsservices til brug i receptioner og callcenter med til at sikre en mere effektiv telekommunikation og opgaveløsning hos BC Hospitality Group.

Referencer

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

13 + 6 =