Nord Energi

valgte ipvision…

…fordi de ville have en fleksibel og brugervenlig telefoniløsning

Nord Energi ejer og driver el- og fibernettet i Vendsyssel og forsyner mere end 97.000 nordjyder med sikkert og stabilt elektricitet. Nord Energi er blandt de 10 største el-selskaber i Danmark med hovedsæde i Hjørring.

Nord Energi har været kunde hos ipvision siden 2019.

Med omskiftelige behov og forskellige vagtordninger er det væsentligt for Nord Energi, at deres telefoniløsning er let tilgængelig og brugervenlig for alle medarbejdere, og at funktionaliten for den enkelte medarbejder løbende kan tilpasses til deres behov.

En fleksibel og brugervenlig telefoniløsning bidrager til, at Nord Energi kan fokusere på at gøre det, de er bedst til: at være Nordjyllands førende el- og fibernetselskab.

De fire nøglekompontenter

2583~|ipv-icons~|ko_telefon~|

Brugervenlighed og fleksibilitet

Connect 3.0 er en fleksibel og
brugervenlig løsning til alles behov

2583~|ipv-icons~|collab_app~|

Connect 3.0 App

Med app’en kan medarbejderne hurtigt melde sig ind og ud af køer

2583~|ipv-icons~|omstilling~|

Omstilling

Lette omstillinger sikrer hurtigt kontakt til den rigtige medarbejder

2583~|ipv-icons~|aboadmin~|

Hurtig selvbetjening

I Connect 3.0 administratorportal kan ændringer foretages med få klik

Nøglekomponenterne i Nord Energis løsning

1. Nøgleordene i Nord Energis telefoniløsning er fleksibilitet og brugervenlighed. Connect 3.0 Client og Connect 3.0 App giver medarbejderne mulighed for at udnytte de samme funktioner, uanset om de er på kontoret, ude på en installationsadresse eller udfører vedligehold på el- og fibernettet “ude i marken.”

2. Connect 3.0 App’ens brugervenlighed og intuitive brugergrænseflade gør det let for Nord Energis medarbejdere at kommunikere og giver dem størst mulige frihed og fleksibilitet. Det er især vigtigt i forbindelse med deres vagtordning, da medarbejderne lynhurtigt kan logge ind og ud af ringegrupper.

3. Med hovedkontoret og afdelinger flere steder er Nord Energi afhængig af, at medarbejderne hurtigt og let kan omstille til og komme i kontakt til den rette kollega. Det sørger deres Connect 3.0 løsning for.

4. Den funktionelle selvbetjeningsportal gør det let og hurtigt at konfigurere ændringer i f.eks. callflow og opsætninger.

Samlet set har Nord Energi fået en løsning, der giver den fleksibilitet og brugervenlighed, som passer til medarbejderne hos Nord Energi.

Referencer

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

6 + 11 =